שיווק באינטרנט

כל מה שרציתם לדעת על כל אפשרויות השיווק באינטרנט

 

שיווק באינטרנט נחשב כיום מעבר לכל ספק לאפיק שיווק מוביל וחובה לכל עסק/חברה בכל סדר גודל ועל זה אף אחד לא יתווכח. החוכמה היא לנהל אסטרטגיית שיווק אונליין ברורה ואפקטיבית ובכך להגיע אל קהל היעד במהירות האפשרית במחיר הנמוך ביותר. עולם השיווק באינטרנט רחב מאוד וכולל המון אפיקי שיווק:

  1. קידום אתרים אורגני - Seo - Search Engines Optimization
    אפיק שיווקי זה הינו כאסטרטגיה ארוכת טווח ונחשבת לחשובה מכולן מבחינת חשיפה לקהל יעד הכי רלונטי בזמן הכי קריטי חביצוע המרה. ניתן להבין ולקרוא עוד על התחום במאמר הבא על קידום אתרים אורגני בגוגל >>
  2. פרסום בגוגל - קמפיין בגוגל אדוורדס
    פרסום בגוגל הינו אפיק פרסום נוח, יעיל, מהיר וממוקד להפליא לפי שיטת תמחור PPC - Pay Per Click.
    שילוב של פרויקט קידום אורגני עם קמפיין אדוורדס הינו שילוב מנצח ליצירת סינגרגיה מושלמת לחשיפה רחבה אופטימאלית של המותג לקהל היעד. 
  3. פרסום ברשתות חברתיות
    1. פרסום בפייסבוק
    2. פרסום ביוטיוב
    3. פרסום בלינקדאין
  4. שיווק ברשתות חברתיות
    ניהול עמוד פייסבוק פעיל בצורה חווייתית ומדליקה עם אסטרטגייה ברורה ועקבית להגדלת כמות הלייקים בעמוד. מדובר כאן בעם על ניהול קהילה של המותג ממש.
  5. פרסום באינטרנט
    כלומר פרסום ישיר ממש בפורטלים, בלוגים, אינדקסים או באתרי נישה ספציפיים שקהל היעד שלכם נמצא בהם.
  6. פרסום ויראלי של סרטונים מדליקים ויצירתיים ביוטיוב.
    סרטון מדליק עם הרבה קסם יכול להפוך לויראלי ולהגיע למיליוני צפיות.
  7. ניהול בלוגים
    אסטרטגיית שיווק דרך בלוגים בעצם כרוכה ביצירתיות של כתיבת פוסטים מקצועיים ומאמרים איכותיים ובהחלט עוזרים להוות אוטוריטה מקצועית לנישה ספציפית.
  8. הפצת ניוזלטר לרשימת תפוצה
    אפיק חשוב מאוד לשמירה על קהל לקוחות קיים ולשכנוע של קהל יעד פוטנציאלי על ידי טיפטוף טיפים מדי שבוע או חודש עם שירותי החברה ועדכונים חמים.
    השאיפה היא להגדיל ככל הניתן את כמות המיילים ברשימת התפוצה ולא לשכוח לשמור על קשר בלי לעבור את גבול הטעם הטוב.

אנחנו נפרט כאן בהמשך קצת על העולם המרתק הזה ונביא כמה תובנות יפות שיעזרו לכם להחליט איפה ואיך כדאי להשקיע על מנת להגיע לקהל היעד שלכם במהירות וביעילות האפשרית.

היתרונות של שיווק אונליין באינטרנט

  1. היתרון האידר מכולם הוא ללא ספק היכולת מדידה האבסולוטית שיש לשיווק באינטרנט, כלומר הכל מדיד, הכל אבל ממש ממש הכל. כל אפיק שיווקי בין אם מדובר בשיווק בניוזלטר או קידום ממומן בגוגל או קידום עמוד פייסבוק ניתן בכל רגע נתון לדעת כל נתון מספרי שרק אפשר לדמיין ולקבל תמונת מצב ברורה.
    כמה דוגמאות:
    1. שליחת ניוזלטר חודשי לרשימת תפוצה, אם נשלח דיוור יפה ל 1000 מיילים, אנחנו נוכל לדעת כמה מתוכם ממש הגיעו אל היעד, כמה מתוכם ממש פתחו את המייל, כמה מתוכם הקליקו על קישור כלשהוא במייל ועל איזה קישור הקליקו וכמה מתוכם החליטו על להסיר עצמם מהרשימה.
    2. קידום ממומן בגוגל אדוורדס: בקמפיין אדוורדס, לאחר הגדרת תקציב יומי מקסימלי יומי, אנחנו יודעים בדיוק כמה משלמים על כל ביטוי וביטוי שאנחנו מתחרים עליו בקמפיין, כמה אחוזי הקלקה יש על כל מודעה ומודעה (CTR), כמה מחפשים כל ביטוי וביטוי בגוגל בממוצע חודשי ועוד באמת עשרות נתונים סטטיסטיים מדויקים שעוזרים לנו לשפר כל הזמן את הקמפיין.
  2. חיסכון בעלויות בזכות ניהול אופטימלי של התקציב לכל אפיק שהכי ריווחי בכל רגע נתון.
  3. האינטרנט זמין לכולם ובכך הזמינות של קהל היעד שלכם להיחשף למותג שלכם פשוט קיימת 24/7 ממש.
  4. היכולת לטרגת את המסר השיווקי בכל רגע נתון אל קהל היעד שלכם בכל מדינה ומדינה בעולם.

איך יודעים באיזה אפיק שיווקי באינטרנט כדאי להשקיע ?

מרוב אפשרויות שיווק אונליין חשוב מאוד לדעת איפה בדיוק להשקיע על מנת להימנע מהשקעה באפיקים לא ריווחיים. המצב האידאלי הוא לתכנן תקציב שיווק שנתי ברור ובכך לגזור תקציב חודשי ומשם בעצם להחליט באחוזים ממש כמה אחוזים להשקיע בכל אפיק שיווק באינטרנט. עכשיו שיש לנו תקציב חודשי ממוצע אנחנו נבדוק אם יש לנו "פיקים" מסוימים בשנה שנרצה להשקיע יותר מהממוצע החודשי, לדוגמא במקרה של כנס שנתי חשוב מאוד או חודשים מסוימים שבעצם חודשי הרשמה לשירות שלנו שנרצה שם אפילו להכפיל את התקציב, או אולי לפי עונות השנה, יש מוצרים שלא שווה להשקיע בהם בחורף (אתם לעולם לא תראו פרסומות של קרם הגנה בחורף נכון). 
עכשיו שיש לנו תקציב חודשי לכל אחד מחודשי השנה אנחנו נחליט לפי סדר גודל תקציב כמה אחוזים לשים על קידום ממומן, כמה על פרסום באינטרנט, כמה על ניוזלטר ועוד...
תוכניות שיווק שנתיות באינטרנט הינן מאוד אינדיוידואליות לכל חברה וחברה ונבנות בצורה אחראית על ידי מומחים בתחום.

איך לבנות תוכנית שיווק באינטרנט ?

כאמור, בניית מודל שיווקי באינטרנט נבנה באופן אינדיוידואלי לכל חברה בהתאם לסדרי גודל תקציבים, אבל בהחלט יש אקסיומות שניתן ללכת לפיהן, להלן רשימת סעיפים לביצוע לתחילת תוכנית שיווקים באינטרנט:

  1. הכרות עם קהל היעד !
    אפיון והכרות עמוקה עם קהל יעד החברה באינטרנט. בניית פרסונות שידמו לקוחות פוטנציאלים. ממש לדמיין את הלקוח הקצה, איך הוא חושב, מה הוא אוהב/לא אוהב, מצב סוציו אקונומי וכו...  כמה שיותר נכיר את קהל היעד שלנו, ככה נצליח יותר לדבר בשפה שלו ובכך לטרגת אליו מודעות רלוונטיות עבורו.
  2. הגדרת מטרות שיווקיות 
    כלומר מה אנחנו רוצים להדיג בכלל מהמלכים השיווקיים שלנו ??? אולי להגדיל רשימות תפוצה, חשיפה חיובית של המותג, הגדלת כמות פניות טלפוניות, הגדלת לידים או אולי אפילו הקטנת פניות טלפוניות ומיקוד על פניות מהאתר (להקטנת הוצאות שירות לקוחות וכוח אדם).
  3. החלטה איזה אפיקים שיווקיים רלוונטיים
    קידום אורגני, קידום ממומן, פרסום באתרים, ניהול ניוזלטר, פרסום ויראלי, פרסום ברשתות החברתיות, כתיבת בלוגים וניהול פורומים ועוד...
    * כאמור, זוהי נגזרת ישירה של התקציב השיווקי, (תקציב של 3000 ש"ח בחודש לא יוכל להתחלק עם יותר מאפיק שיווקי אחד)
  4. החלטה על תקציב שיווקי חודשי/שנתי למימוש האפיקי שיווק
  5. עיצוב קריאטיב מדליק, תוך כדי שמירה על ערכי המותג, להעברת המסר/המסרים השיווקיים
  6. הגדרת עמודי נחיתה (בסגמנטים השונים באתר החברה או במיניסייטים ייעודיים)
  7. הכי חשוב: הגדרת מדדים להצלחה.
    קביעת יעדים של הצלחה חודשיים, רבעוניים ושנתיים ותמיד לעקוב אחר העמידה ביעדים. בשלב קביעת היעדים יש לכוון גבוה, כן גבוה, לא לפחד, הכל אפשרי, עם עבודה יסודית, עקבית ומקצועית ניתן להגדיל מחזורי מכירות בעשרות אחוזים ויותר.
     

לקבלת ייעוץ חינם, והצעת מחיר:
שם:
טלפון:
אימייל:

למה לבחור בנו, אינטרנט פולפאוור, כיועצי שיווק ומנהלי קמפיינים שלכם?

שילוב של מקצועיות של שנים, פרויקטים מוצלחים מוכחים ועשרות לקוחות מרוצים יחד עם זה שאנחנו בפולפאוור נותנים את הנשמה להוביל אתכם להצלחה.

 

שמור במועדפים
גרסא להדפסה







התרשמתם?   התקשרו: 03-6499997  או השאירו פרטים:

אנא המתן...
Top