ענף הביטוח של היום הוא לא מה שהיה פעם. כפי שתחומים רבים אחרים הלכו והתפתחו ברמת הנגישות ובהעמקת חוויית משתמש חיובית, כך גם תחום הביטוח מתקדם בכיוון בצעדי ענק. דוגמא משמעותית לכך היא השקעתן של חברות הביטוח הגדולות בקמפיינים עתירי תקציב לקידום מכירת פוליסות ביטוח דרך האינטרנט, או אתר woby שצלח בתקופה יחסית קצרה לשנות לחלוטין את האופן שבו ישראלים רוכשים ביטוח דרך האינטרנט.

ועדיין, עם כל המהפכה הדיגיטלית ששטפה את חיינו בעשור האחרון ובהנגשת המידע ורכישות האון ליין של פוליסות הביטוח, תחום הביטוח נותר תחום לא פשוט ולעיתים גם מאוד מאיים. לכן, נותר צורך אמיתי ומשמעותי בסוכני ובסוכנויות ביטוח כדי לעשות סדר בכל הבלאגן ולהיות העמוד המתווך בין חברות הביטוח הגדולות לבין לקוח הקצה.

איך אתר אינטרנט יכול לקדם סוכן ביטוח?

 

תמונת חוויה למאמר בנושא בניית אתרים לסוכנויות ביטוח

 

ישנו מספר לא מועט של חיפושים בנושאי ביטוח ברחבי הרשת. כחצי מיליון בחודש, ליתר דיוק, רק בישראל. הישראלים מחפשים היום את הדרך המהירה ביותר להשיג את הביטוח הזול והטוב ביותר, איך לא, דרך האינטרנט. לכן, סוכנות ביטוח שדואגת להקים אתר איכותי שיותאם באופן אופטימלי לקידום במנועי חיפוש, תוכל ליהנות ממיקומים לא רעים בביטויים מחופשים.

באמצעות חברת בניית אתרים המתמחה בתחום, יוכל סוכן ביטוח (או סוכנות ביטוח) להיחשף בפני עשרות גולשים ולקוחות פוטנציאליים שמחפשים באדיקות אחר השירותים שלסוכן הביטוח יש להציע, וכפועל יוצא מכך, להגדיל את מספר הפניות ואת מאגר הלקוחות שלו.

 

דוגמאות לבניית אתרי סוכנויות ביטוח ושיווק דיגיטלי