נמצא שלמעלה מ- 68% מהאנשים שמחפשים אחר יעד לטיול, מתחילים לחקור ברשת עוד לפני שהחליטו מהו היעד שאותו הם רוצים לכבוש. בעוד הם מחפשים חוויות, הם נעזרים בהמלצות וחוות דעת של משפחה, קרובים ומשתמשים אחרים ברשת וסורקים אתרי תיירות ממותגים. לכן אחד הדברים החשובים ביותר שיש להתחשב בהם בעת בניית אתרי תיירות, הוא יצירת מרחב מקוון מעורר השראה עבור המשתמשים והלקוחות הפוטנציאליים, וככל שהתכנים יהיו יותר מעוררי השראה, כך הפוטנציאל העסקי באתר יגדל ב- 2 דרכים:

  1. יותר מפרסמים יתעניינו בפרסום באתר.
  2. יעלו הסיכויים להמיר מבקרים באתר מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות בפועל.

איך אנו יוצרים אתרי תיירות מרתקים?

  1. מרכז תכנים מעורר השראה: האתר שלכם הוא הנכס החשוב ביותר בכל הקשור לפרסום והצגת תוכן מעורר השראה, ועל מנת להפיק ממנו את מלוא הפוטנציאל חשוב למלא אותו בתוכן רלוונטי, אקטואלי, עדכני ואטרקטיבי, ולמשוך אליו את כל מאמצי השיווק דרך המדיה החברתית, הדוא"ל ואפיקי השיווק השונים. על ידי פרסום מאמרים בבלוג האתר ניתן גם למשוך יותר מבקרים, וגם להגדיל את זמן השהיה של המבקרים באתר.
  2. סרטונים: 46% מהאנשים שמחפשים יעד לטיול ברשת מסתמכים על סרטוני וידאו, ולכן חשוב בעת בניית אתר תיירות לשלב סרטונים מייצגים ומגוונים על אתרי התיירות השונים.
  3. התאמה למכשירים שונים: כשהשימוש באינטרנט באמצעות סמארטפונים וטאבלטים נמצא בעלייה, חשוב להבטיח שהאתר רספונסיבי ומעוצב באמצעות טכנולוגיות,  שמספקות חוויית צפייה אופטימלית למבקרים, כלומר קריאה וניווט קלים עם מינימום שינוי גודל, סריקה וגלילה על פני מגוון רחב של מכשירים (מחשבים נייחים, ניידים, סמארטפונים, טאבלטים וכו').
  4. זמן תגובה מהיר: בהמשך לסעיף הקודם, בניית אתרי תיירות עם עיצוב רספונסיבי מאפשר תוצאות נתונים מהירות, והזנחתו תגרום לפגיעה בחוויית המשתמש, מה שיוריד את זמן השהייה של המשתמשים באתר, יפחית את רמות החשיפה וכמויות ההמרה ואף יפגע בקידום האתר.
  5. אפשרויות שיתוף: לקוחות האתר ישמחו לשתף תכנים שעניינו אותם, ולכן חשוב לתת להם מבחר כלים לשיתוף ברשתות החברתיות, מה שיסייע לחשיפת האתר וקידומו ברשת האינטרנט. כמו כן, בסוף המאמרים בבלוג או בתחתית הסרטונים מומלץ לעורר מעורבות על ידי שאילת שאלות עם מקום לתגובות.
  6. הצגת מותג דינמי: ככל שהאתר יהיה דינמי יותר, כך המבקרים בו יקבלו את הרושם שהוא עדכני ואמתי. חשוב לעודד אינטרקאציה בין המבקרים לאתר ובינם לבין עצמם על ידי צ'אט לייב, תגובות וביקורות ועוד.

שלושת המרכיבים החיוניים ביותר שחייבים לכלול בבניית אתרי תיירות

  1. גלריית תמונות: תמונה אחת שווה אלף מילים, ולפעמים מספיקה תמונה אחת, כדי לגרום למבקרים באתר לבחור ביעד הבא לטיול המשפחתי, לירח הדבש או לטיול עם החברים. חשוב להזין באתר תמונות מייצגות ואמינות ברזולוציות גבוהות, ולתת למבקרים את ההרגשה הכי אותנטית דרך התמונות. בחירה ביעד על סמך התמונות חייבת לייצג את החוויה שממתינה להם ביעד, מה שיוביל להחלטה אינטואיטיבית והכי נכונה עבור הגולשים.
  2. המלצות: תמונות, מרהיבות ומרתקות ככל שיהיו, לא משתוות להמלצה של גולש באתר. הביקורת הכי כנה ואמתית היא ביקורת של אדם שביקר באתר הנופש וחווה אותו ממקור ראשון. ביקורות על סמך כוכבים ופירוט של היתרונות בלוקיישן, החוויה באופן כללי והשירות שניתן מהאתר יסייעו לאתר להיות פופולרי, ולכן חשוב לתת לגולשים שפע כלים זמינים באתר ומחוץ לאתר.
  3. מחירים ומבצעים: המשתמשים רוצים לדעת כמה יעלה להם התענוג. לא די להם בצפייה בתמונה או סרטון ובקריאת ביקורת, שכן הם חייבים לדעת, האם היעד עומד בתקציב שלהם או שהוא נועד להישאר בגדר פנטזיה, לפחות עד הפעם הבאה.

לסיכום

אתר תיירות הוא בעל מאפיינים וצרכים אינדיבידואליים. הוא חייב לתת תחושה של חופש, מרחב, הנאה, פינוק ואטרקציות, להיות אמין, דינמי ועדכני וליצור אינטראקציה עם המשתמשים. תכנון נכון של האתר והנגשת כלים שמישים למשתמשים יקלו את מלאכת הקידום שלו, ויהפכו אותו לפופולרי ולמוביל בתחומו.

מעוניינים להרים אתר תיירות חדיש ואטרקטיבי או לשדרג את האתר הנוכחי? צרו איתנו קשר עוד היום!