הפייסבוק מהווה כיום את אחת מהרשתות החברתית החזקות והעוצמתית ביותר בעולם! 
נכון להיום, לפייסבוק יש יותר ממיליארד משתמשים חודשיים רשומים ברחבי עולם ובמדינת ישראל בלבד יש לפייסבוק יותר מ-4 מיליון משתמשים ישראלים רשומים ופעילים מדי יום!
כלומר, אם אתם בעלי עסק ועליכם לבחור את המדיה הנכונה למטרת פרסום ושיווק של העסק שלכם, רצוי שתבחרו בפייסבוק כפלטפורמה חברתית שיש לה את היכולת ואת השפעה לקדם את בית ההעסק שלכם ברשת.
הפייסבוק יכול לעוזר לכם משמעותית בקידום האורגני במנוע החיפוש גוגל וגם יחשוף אתכם לקהלים חדשים ופוטנציאלים ללא הגבלת עוקבים.
אז... גם אם בית עסק ותיק או חדש בתחומכם, חשוב שתיהיו מודעים לעוצמה השיווקית האדירה שיש לפייסבוק וכמובן שלא תוותרו על מדיה חברתית כה משמעותית זו, גם אם היא דורשת מכם לעיתים לגייס מנהל דיגיטל מקצועי או סוכנות דיגיטל.
בפול-פאוור אנחנו נדע איך לבנות לבית העסק שלכם תכנית דיגיטלית ייעודית שתוכל לשווק בקלות את החברה שלכם, ובכך לסייע בכל הניהול של המערך הדיגיטלי. 

למה אתם צריכים דף עסקי ? 

דף עסקי בפייסבוק הוא כלי שיווקי הכרחי לבית העסק שלכם. למה ? כי זוהי אחת מהפלטפורמות המשמעותית למיתוג נכון ויצירת נוכחות עסקית באינטרנט.
חשוב לבנות דף עסקי מקצועי וממותג הבנוי על ידי תכנית תוכן אסטרטגית שמטרתה לחשוף את התחום העסקי שלכם.
עליכם להכיר את הזירה המקצועית וגם את המתחרים בתחומכם, כך שתוכלו לעלות לדף העסקי תוכן בעל ערך גולשים מעניין כזה שיימשוך את הגולשים הנכונים ביותר.
על התוכן להיות מחולק לנושאים מקצועיים שמטרתם בסיכומו של דבר להניע לפעולה, למשוך את לקוחות חדשים ולשמר הלקוחות הקיימים.​
סוג התוכן צריך להיות יצירתי, קליל וחוויתי שמטרתו ליצור אינטראקציה ישירה עם הגולשים שלכם.
אפשרי ורצוי לשתף קבצי וידאו, גיפים, תמונות ממותגות בשילוב טקסט שמעביר אמוציונליות לגולשים מנקודת מבט אישית.  

מהי אסטרטגיית תוכן ? 

אסטרטגיית תוכן כוללת את הבנת בית העסק ואת זירת המתחרים שלכם, את היכולת להבחין ולדעת מה החוזק והבידול שאתם נותנים ללקוחות שלכם מול המתחרים,
היכולת למדוד את התוצאות, להגיע למסקנות העסקיות וליישם אותם בפועל. לאחר שביצעתם ניתוח של בית העסק שלכם והסביבה התחרותית בה הוא נמצא, מגיע שלב בחירת האסטרטגיה.

בחרו את סוג האסטרטגיה שנכון לבית העסק שלכם:

  • אסטרטגית  מוצרים - עבודה תמידית על שיווק מוצרים חדשים. 

  • אסטרטגיה שיווקית - עבודה תמידית על זיהוי צרכי הלקוח שלכם.

  • אסטרטגיית מתחרים  - מעקב תמידי אחר המתרים שלכם וחיזוק הבידול שלכם.

מהם סוגי החשיפה בפייסבוק ?

  • תוכן אורגני –  כל תוכן שמעלים לדף העסקי ושנחשף לאוהדים שלכם.   

  • תוכן  ויראלי – גולשים שנחשפים לתוכן העמוד העסקי שלכם דרך סיפורים מעניינים ששותפו מהחבריהם בפייסבוק.

  • תוכן ממומן – תוכן ממותג שחושף את תכני העמוד העסקי שלכם כתוצאה מקמפיין פרסום ממומן.

הינה עוד כמה סיבות למה בית העסק שלכם צריך דף עסקי:

  1. רלוונטיות בפני קהלי היעד שלך - העוקבים של בית העסק שלכם יהיו כאלה שבהכרח מתעניינים בעולם התוכן שלכם.
  2. מיתוג העסק - כאשר קהל היעד שלך מחפש אותך במנועי החיפוש או תחומים מקבילים לעולם התוכן המקצועי שלך, הוא ימצא אותך במהרה ובין הראשונים.
  3. הפייסבוק הוא כלי נהדר בו תוכל לקבל תובנות, נתונים וסטטיסטיקה על הלקוחות שלך.
  4. הפייסבוק הוא אחרי הכל כלי פרסומי ושיווקי לעסק שלך, ובקלות יכול לעזור לכם להגדיל את מערך הלקוחות ואת היקף המכירות באמצעות ניהול מקצועי נכון.