רוצים שהמאמרים השיווקים שלכם יופיעו באתרים המובילים באינטרנט? פרסום באווט-בריין זהו הפתרון השיווקי המושלם במיוחד עבור העסק שלכם! 
פרסום תוכן ממומן הפך בשנים האחרונות לאמצעי פופולרי ומקובל מאד בקרב ארגונים וחברות מוכרות.
לסוג פרסום זה יתרונות רבים ומגוונים, בין הבולטים שבהם הוא הצלחתו להביא תוצאות איכותיות וממוקדות בזמן קצר ובתקציב סביר. אז מה הפלא שההצלחה המטהורית שלו הופכה אותו לפופולארי בזמן קצר כל כך?!
באמצעות פרסום באווט-בריין תוכלו לשווק את הכתבות השיווקיות שלכם, ואיתם לייצר לידים וחשיפה רחבה וממוקדת לבית העסק שלכם באתרי האינטרנט המובילים בארץ ובעולם.
אם אתם צריכים חשיפה מיידית למוצרים שלכם, אווט-בריין זוהי בהחלט המדיה המומלצת עבורכם כפלטפורמת פרסום ממוקדת, פלטפורמה שתיתן בזמן קצר "בוסט" למוצרים שאתם רוצים לקדם ברשת.
תפקידה של מערכת פרסום זאת - היא לתת חשיפה באתרי התוכן הגדולים בישראל כמו: הארץ, כלכליסט, מאקו, דה מרקר ועוד. אלה רק חלק ממאגר האתרים המובילים שעומדים לרשות החברה.
ממאגר האתרים אתם אלה שבוחרים איזה מדיה הכי מתאים לחברה שלכם, לפי קהלי היעד של בית העסק שלכם.
באמצעות כתבת תוכן ייעודית תוכלו להקים קמפיין פרסום ממוקד באתרים המובילים, הדבר יצבור לכם קהלים חדשים, בשילוב מעקב המרות היכול בקלות לייצר לכם לידים ופניות איכותיות.

פרסום תוכן באווטבריין איך זה עובד בדיוק ?

השיתוף פעולה של אווט-בריין עם האתרים המובילים פועל בשיטת REVENUE SHARE, כאשר המדיה מקבלת חלק מההכנסות של אאוטבריין עבור כל הקלקה על כתבה שהגיעה דרכה. השיטה דומה מאד וכמעט זהה מבחינה עסקית למודל של google adsense. מצד שני, אווט-בריין מציעה למפרסמים להעלות בפלטפורמה שלהם הפניות לכתבות מתוך האתר שלהם, ומפרסמת אותן כהמלצות תוכן בכל האתרים שמציגים את הפלטפורמה שלה.
המפרסמים במערכת בתי העסק בוחרים תקציב יומי (מינימום 20$ ביום) ואת העלות הרצוייה לקליק, וכך הם משלמים רק עבור ביקורים עד אשר ממצים את התקציב היומי.

 כמה שלבים פשוטים לפרסום באווטבריין 

  1. בשלב הראשון מעלים לממשק פרסום מאמר תוכן עם תמונות ממותגות.

  2. בשלב השני מטרגטים את המאמר לפי פילוח קהלי היעד שלנו והתוכן שהעלנו מתחיל להופיע באתרים המובילים.

  3. בשלב השלישי מקבלים תנועה איכותית וממוקדת לאתר החברה.

עצות למפרסמים מתחילים:

  • הגדירו מה היא בדיוק מטרת הקמפיין שלכם: לידים, מודעות, באז ברשת?

  • הגדירו מה התקציב פרסום שלכם? כמה לידים/חשיפה אתם מצפים לגייס מהקמפיין?

  • בחרו בכותב תוכן מקצועי, ואל תזלזלו במיומניות הכתיבה המקצועית. אחרי הכל, זה מה שיביא לכם את הלקוחות הפוטנטיאלים החדשים שלכם

  • איכות איכות איכות! תוכן הכתבה שאותו אתם רוצים לקדם חייב לעבור עריכה והגהה, על מנת שיעביר את המסר באופן נקי וברור לקוראים.