צירת תכני וידאו כמו גם פרסום באמצעות וידאו הם אחד מן התחומים הצומחים ביותר כיום ברשת הודות לזמן הרב בו הגולשים מבלים בצפייה בסרטונים הן באתרי וידאו ייעודים כגון Youtube והן באתרים חיצונים המטמיעים קטעי וידאו מאתרים אלו.
בניגוד לפרסומות בטלוויזיה שהן לרוב לא ממוקדות וממאיסות את עצמן על הצופים מהר מאוד, פרסומות ביו-טיוב יכולות להתמקד בקהל יעד מסוים לפי קטעי הוידיאו בהם הוא נוהג לצפות או מילות מפתח מסוימות. באמצעות עבודה קריאטיבית נכונה ודיבור ב - "שפת הרשת" אפשר ליצור פרסומות ויראליות שיגבירו את החשיפה למותג ויתרמו למוניטין שלו. לדוגמה, אחת מן הפרסומות הויראליות הידועות ביותר בישראל נוצרה על ידי רועי כפרי מהצמד "ניצה ולחם" עבור טמפו ובמהלכה הוא מנגן על סדרת בקבוקי פפסי מקס כתגובה לדייט מאכזב שבושש להגיע...

כיצד ניתן לפרסם ישירות ביו-טיוב?

מכיוון שהיום Youtube הוא חלק מרשת האתרים של גוגל, הרי שניהול קמפיין פרסום ביוטיוב משתלב למעשה עם קמפיין Adwords כאשר אפשר לבחור כמה סוגים של פרסומות :

  • פרסומות וידאו קלאסיות - אלו הן פרסומות המזכירות את הפרסומות בטלוויזיה ומופיעות לפני סרטונים בהם הגולש צופה. בדרך כלל הגולש יכול להחליט האם לדלג על הסרטון או להמשיך לצפות בו, והמפרסם משלם רק אם הגולש צפה בסרטון המלא או 30 השניות הראשונות.
  • פרסומות שכבה עליונה (Overlay) - אלו הן בעצם מודעות טקסט או באנר סטנדרטיות של גוגל שמופיעות כשכבה עליונה כאשר המשתמש צופה בסרטון עצמו.
  • פרסומות בתוך Youtube עצמו - אלו הן פרסומות שמופיעות לצד סרטונים ביו-טיוב או תוצאות חיפוש ויכולות להפנות אל קטע וידאו מסוים בתוך יו-טיוב או אתר חיצוני.

ניהול נכון של קמפיין פרסום ביו-טיוב

כאמור, ניהול של קמפיין פרסומות ביו-טיוב מתבצע דרך המערכת של  Adwords. למרות שמדובר בזירה פחות תחרותית לעומת עמודי התוצאות הקלאסיים של גוגל, עדיין יש צורך לנהל את הקמפיין בצורה מקצועית ובכלל זאת לדאוג לכל הפרטים הטכניים ולעקוב אחרי מספר הלחיצות וההמרות במטרה למקסם את הקמפיין ולהביא לחשיפה מקסימאלית עבור תקציב הפרסום של הלקוח.

בזכות הניסיון רב השנים בניהול קמפיינים ממומנים, אנחנו ב Internet Fullpower מסוגלים לתת מענה אופטימאלי בניהול תקציב פרסום ביוטיוב. כל אחד מלקוחותינו נהנה מליווי צמוד של מנהל פרויקטים אישי המסוגל להעניק לו את חווית השירות הטובה והמקצועית ביותר.