לינקדין הינה כיום הרשת החברתית הנחשבת והאפקטיבית ביותר עבור המגזר העסקי וחברות רבות עושות בה שימוש על מנת לגייס עובדים על סמך הידע המקצועי שלהם ורשימת המלצות. מצד השני, היא משמשת אנשים רבים על מנת לחזק את המוניטין שלהם ברשת ומאפשרת לכל אחד לבנות לעצמו רזומה מפורט של קורות חיים ומקומות עבודה בעבר ובהווה.
אולי מכיוון שהגולש הישראלי רגיל לאתרים שמדברים בעברית ולינקדין פועלת כיום באנגלית בלבד, היא אינה מוכרת בארץ כמו טוויטר או פייסבוק, אבל עדיין מדובר ברשת פופולארית מאוד בקרב חברות עתירות ידע, חברות הייטק וכמעט כל עסק שהפעילות העיקרית שלו מתבצעת ברשת.

אפשרויות הפרסום בלינקדין

פרסום בלינקדין מורכב כיום משלושה חלקים עיקריים:

  1. יצירת פרופיל אישי והגדלת הרשת העסקית של המשתמש
    כאמור, בחלק זה מגדירים את תחומי ההתמחות של המשתמש ומוסיפים מידע כגון השכלה, מקומות עבודה, פרויקטים, חברות בארגונים וכו'. מלבד זאת, חשוב מאוד להגדיל את רשת הקשרים הפנימית וליצור קשר עם קולגות שיכולים להמליץ על כישוריו של המשתמש.
     
  2. יצירת עמוד חברה ועמודים עסקיים
    יצירת עמוד חברה הינו למעשה צעד מקדים למי שמעוניין לפתוח חשבון עסקי בלינקדין. חשבון עסקי בלינקדין כשלעצמו חשוב במקרים שבהם רוצים לתת לכמה אנשים גישה לאפשרויות הפרסום בתוך לינקדין (ראו סעיף הבא) וליצור הפרדה מהפרופיל הפרטי. מעבר לזאת, באמצעות עמוד חברה עובדים של החברה בעבר ובהווה יכולים לשייך את עצמם אליה ואחרים יכולים לעקוב אחריה. כמו כן, בעמוד זה ניתן לפרסם סטטוטים בדומה לעמוד עסקי בפייסבוק, כמו גם מידע אודות השירותים או המוצרים שהחברה מוכרת (פרסום של מודעות דרושים כרוך בתשלום נוסף).
     
  3. יצירת מודעות בקמפיין פרסום ממוקד
    למרות שהחלק הארי של המודעות בלינקדין מורכב ממודעות דרושים, ישנה גם אפשרות להפנות לאתר אינטרנט חיצוני או עמוד מסוים בתוך לינקדין. במקרה של מודעות דרושים התשלום הוא קבוע, ואילו במקרה של מודעות אחרות, מספר ההופעות של המודעה תלוי בתקציב היומי. ניתן גם למקד את קהל היעד של המודעות לפי תפקידים, מגזרים וגודל חברה. החיסרון המשמעותי כיום בפרסום בלינקדאין הינו שניתן לכתוב אך ורק באנגלית. יחד עם זאת ישנו יתרון משמעותי בפתיחת קמפיין פרסום ממוקד בלינקדאין, כן, מיקוד! ניתן למקד מודעות לבעלי תפקידים ספציפיים באירגונים ספציפיים, חלום לכל משווק שרוצה להגיע למנכ"לים בחרות הייטק לדוגמא, או לטרגט מודעות אך ורק למנהלי משאבי אנוש בחברות בינוניות וגדולות.

מדוע לבחור דווקא בנו בניהול הקמפיין פרסום לינקדאין שלכם?

כפי שאפשר להיווכח, פרסום בלינקדין מורכב למדי ולמרות שהרשת אולי נראית פשוטה בתחילה, היא לא פחות מורכבת מרשתות חברתיות נישתיות פחות. בדיוק בשל הסיבה הזו, חשוב לבחור בחברה עם נסיון מוכח בתחום. אנחנו ב Internet Fullpower נשמח להרים עבורכם קמפיין פרסום מטורגט במדויק לקהל היעד של הארגון שלכם ולבצע אופטימיזציה מתמדת בקמפיין עד להגעה ליחסי המרה רצוים אופטימאליים.