חשיבות תמונות קריאטיביות באינסטגרם

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר

השאירו פרטים ואנחנו מיד מתקשרים:

המתינו...
  • שתף בפייסבוק
  • שתף בוואטסאפ
  • שתף בלינקאדין
  • דברו איתנו: 03-6499997
  • כתבו לנו

עם מאות מיליוני אינסטגרמים פעילים ברחבי העולם כולו, וכמות הולכת וגוברת של פעילים ברשת החברתית הכי פוטוגנית שיש כיום, איך תוכלו להבטיח שהמותג שלכם יבלוט מעל השאר?
 

אם נדלג בקלילות על החשיבות הקריטית של טרגוט הפוסטים לקהלי היעד, נגיע אל השורה התחתונה, איך הפיד שלכם נראה, ועד כמה אתם משקיעים בקריאייטיביות של התמונות שאתם מפרסמים בחשבון האינסטגרם שלכם.
 

כי על מנת לבלוט מעל המתחרים ולתת למותג שלכם את הבמה לה הוא ראוי ושואף, עליכם להשקיע לפני הכל בתמונות קריאייטיביות. אין מזה מנוס, האינסטגרם היא רשת חברתית שמתמקדת בפן הוויזואלי, אך אף על פי שמרבית התמונות שמתפרסמות בה נראות טבעיות לחלוטין, זה לא סוד שעומדת מאחוריהן השקעה רבה.

איך המותגים הגדולים והמצליחים עושים זאת?

למראית עין, התמונות הכי מוצלחות שתיתקלו בהן ברשת האינסטגרם נראות טבעיות לחלוטין, כאלו שצולמו במקרה או על הדרך, תוך שמירה על אותנטיות מרבית (לכאורה). אולם, בפועל, כל מי שניסה ליצור תמונות קריאייטיביות ופוטוגניות לאינסטגרם יודע שהאמת מאוד רחוקה מזה.
 

למעשה, על מנת להשיג תמונה אחת טובה נדרשת עבודה מרובה, שכוללת הכנות מוקדמות ובימוי נכון. זה דורש עבודה עם תאורה נכונה, צילום מהזווית הנכונה ובאופן כללי, מאחורי כל הפקת תמונה אינסטגרמית אחת עומדת מלאכת מחשבת של ממש. אף על פי שהצילום דורש רק רגע קט שאורך פחות משנייה, ההכנות המוקדמות לשנייה הזו מרובות.

לא פשוט להיות פשוט

מסקנת ביניים - יצירת תמונות אינסטגרמיות מוצלחות נראית פשוטה לכאורה. אולם, בשביל להצליח לתעד את הפשטות הזו נדרשים קצת יותר ידע באשר למה שקורה מסביב לעדשה ומאחוריה, והרבה מאוד קריאייטיביות.

עד כמה הפוסטים שלכם מעניינים?

בואו נבחן לרגע איך האלגוריתם של גוגל בוחר אילו תמונות לדרג במיקום גבוה ולחשוף ליותר עוקבים.

הפרמטר החשוב ביותר, שבאמצעותו האלגוריתם של אינסטגרם מקדם פוסטים הוא מידת העניין שהם מעוררים בעוקבים. זה כולל את כמות הלייקים, השיתופים והתגובות שהפוסט מקבל ואת זמן השהייה בפוסט. כמו כן, הוא בוחן את הזמן שאורך עד שהפוסט מתחיל לקבל את התגובות והלייקים.
 

על מנת לקבל אינדיקציה בעלת ערך, האלגוריתם משווה את הפוסטים לפוסטים אחרים שפורסמו בשבועות האחרונים ותוך כמה זמן הם זכו לתגובות ולייקים.

משמעות הדבר היא, שעל מנת שהמודעה תקבל דירוג גבוה ותיחשף להרבה עוקבים נדרש ליצור תמונה קריאייטיבית, מעניינת ובעלת ערך עבור המשתמשים.
 

פרמטר נוסף שהאלגוריתם בוחן, ומעיד לא פחות על חשיבות הקריאייטיביות בתמונות הוא שמירת תמונות. זה אומר, שככל שיותר עוקבים ישמרו את התמונה, כך גדל הסיכוי שהיא תקבל חשיפה גבוהה יותר לעוקבים.

איך הופכים את המודעה למושכת וקריאייטיבית?

  1. נותנים למותג להיות השחקן הראשי

בעת יצירת המודעות חשוב לתת במה למרכיבי המותג – הלוגו, הצבעים והמוצרים השונים שמשווקים תחת המותג. באופן זה המותג יבסס את הזהות שלו, והמשתמשים יקבלו חווית קריאייטיב שלמה שתעודד את צריבת המותג בתודעה שלהם.
 

  1. מנצלים את כל שטח הפרסום

חשוב להתייחס לשטח הפרסום כנדל"ן פרסומי. המשמעות של זה היא, שיש לנצל את כל שטח הפרסום שהמדיה מציעה. באינסטגרם יש פורמט אנכי שמאפשר לעשות זאת בקלות. מי שינצל זאת יגביר את המעורבות ויצליח לעודד המרות בצורה טובה יותר.
 

  1. מעצבים בהתאם למטרת הפרסום

בין שממחזרים נכסים קיימים או שיוצרים חדשים, חשוב לוודא שהקריאייטיב מסייע להשיג את היעד העסקי של הפרסום. זה אומר, שחשוב להתאים את עיצוב התמונה למסר שמעבירים בפוסט.
 

  1. מתמקדים במראה הכללי של החשבון

כאמור לעיל, האינסטגרם היא פלטפורמה וויזואלית. כאחת שכזו, חייב לנצל את העובדה שהמשתמשים נמשכים לאלמנטים מסוימים כמו נושא אינסטגרמי, צבעים אחידים, זווית צילום אחידה, פילטר אחיד לכל התמונות, סימטריה ועוד. מסיבה זו חשוב להקדיש מחשבה גם לנראות הכללית של החשבון העסקי ולבחון אותו מנקודת מבט רחבה יותר.
 

זה למעשה משנה את הפוקוס מהתמקדות בכל פוסט בודד להתרשמות כללית מהפרסומים שבפיד.

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

המתינו...
שתף חשיבות תמונות קריאטיביות באינסטגרם:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 8  ממוצע: 1.8
כל הזכויות שמורות - פולפאוור בע"מ, חברה לבניית אתרים, קידום אתרים, מיתוג עסקי ושיווק דיגיטלי