אם אין לכם את הידע הטכני, אתם בטח לא תצליחו להבחין בהבדלים שבין מגוון טכנולוגיות לבניית אתרים, אך אתם וודאי מבינים, שמכיוון שאתרי אינטרנט שונים זה מזה, הם צריכים טכנולוגיות שונות, בדיוק כמו שעסקים שונים זקוקים לשיטות ניהול שונות.

בעוד מרבית אתרי האינטרנט כיום משתמשים באותה שפת תכנות- HTML. חלק מהם משתמשים בשפת תכנות נוספת על מנת לשרת פונקציות שונות כמו מכירה אינטרנטית או טופס רישום מקוון וכדו', אך בעוד כולן מסוגלות להביא אתכם אל אותה תוצאה, חשוב לבחור בשפת תכנות שמובילה אל התוצאה הרצויה כמה שיותר מהר ובעלות הנמוכה ביותר.

טכנולוגיות לבניית אתרים שמתרגמות את העולם האמיתי לזירה האינטרנטית

ניקח לדוגמה גלידריה וחנות למוצרי אופנה. הראשונה מוכרת מוצר מזון, שניתן לרכוש אך ורק בחנות. את המוצר ניתן לקנות ולקחת הביתה (אם גרים בסמוך לגלידריה) או ליהנות ממנו במקום. לשם כך בגלידריה יציעו ללקוחות מקומות ישיבה, ובדרך כלל תהיה עמדת מכירה אחת, בה יוצגו כל הטעמים מביניהם ניתן לבחור. לעומת זאת, בחנות מוצרי האופנה יפוזרו המוצרים לכל אורכה ורוחבה של החנות על מנת לאפשר ללקוחות לסייר בהנאה ולהובילם אל פנים החנות, שם ייבנו תאי המדידה. בדרך כלל במרכז החנות או בסמוך ליציאה ימוקמו הקופות בהן תתבצע הרכישה.

אם ניקח את 2 העסקים הללו אל הזירה הדיגיטלית, נבחר לבנות להם אתר שונה בהתאם לצרכים ולמטרות שלהם. לצורך העניין, עבור הגלידריה נבנה אתר תדמית, שנועד ליצור חשיפה ברמה המקומית ולהוות מעין כרטיס ביקור לעסק, שמציג את שירותיו, דרכי ההתקשרות, תמונות מייצגות וכדו'. לעומת זאת, חנות מוצרי האפנה יכולה להרחיב את שירותיה גם לרחבי הרשת על ידי מכירה מקוונת ושירותי משלוחים, ולכן תכלול פונקציות כמו עגלת קניות, מערכת סליקה מאובטחת, פירוט נרחב על המוצרים ועוד.

הכל מתחיל באפיון נכון של האתר

אפיון אתרים הוא הצעד הראשון, שמוביל אותנו אל בחירת הטכנולוגיות לבניית אתרים, והוא נועד להגדיר מספר פרמטרים:

  1. מהו מבנה האתר
  2. כיצד תהיה הנראות של האתר ומהי השפה העיצובית שלו
  3. מהן דרכי השיווק של האתר בעתיד
  4. מי קהל היעד של האתר
  5. מי הם המתחרים של האתר
  6. אילו פונקציות נועד האתר לשרת
  7. מה הם המוצרים ו/ או השירותים שהאתר מציע

אפיון האתר יגדיר לכם במידת מה גם את אופן תנועת הגולשים באתר וההתנהגות הצרכנית הרצויה, ויוביל את המשתמשים באופן לא מודע אל עבר הכפתורים שאנו רוצים שעליהם ילחצו.

אפיון מדויק ומפורט יכוון אתכם ישירות אל סוג האתר שאתם צריכים ויקבע אילו טכנולוגיות נחוצות לכם בו.

הדרך הקלה לנהל את האתר

בחירת מערכת ניהול תוכן (CMS) נכונה יכולה להפוך את ניהול האתר לקל ויעיל, ובעזרת מערכת ידידותית למשתמש, ניהול האתר אינו דורש יכולות טכניות מורכבות ומאפשר לכל אחד לשלוט בתוכן של האתר ולבצע פעולות שונות:

  1. להעלות תכני וידאו ותמונות
  2. להוריד תכנים שאינם רלוונטיים 
  3. לערוך תכנים קיימים
  4. ליצור תוכן חדש בכל עת
  5. לעדכן מוצרים ועוד שלל פעולות

חברת פולפאוור מוכיחה לקהל לקוחותיה כבר למעלה מ- 15 שנה, שניהול אתר אינטרנט הוא עניין פשוט, ובאמצעות הדרכה קצרה, כל לקוח הופך להיות מנהל אתר מוכשר, שאינו תלוי במתכנת כלל.

טכנולוגיה שמבטלת את הטכנופוביה

אנו מעודדים את הלקוחות שלנו לקחת חלק פעיל בבניית האתרים, כיוון שניהול אתר האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מניהול העסק, וכל בעל עסק רשאי וצריך לדעת איך לנהל אותו נכון.

הטכנולוגיות לבניית אתרים ישנן, וכבר אי אפשר להישאר מאחור, אנו מציעים לכם להכיר את העסק שלכם מנקודת מבט מתקדמת וטכנולוגית, כדי שתוכלו לנהל אותו הרבה יותר בקלות, זה דומה לחשיפת השטח המת בנהיגה.

רוצים להיות בשליטה? אנו מוכנים לצאת לדרך, כשההגה בידיים שלכם ואנו ממש לצידכם! 

צרו איתנו קשר וביחד נניע את העסק שלכם ע"י בניית אתר אינטרנט ייחודי, אשר ימיר גולשים פוטנציאליים ללקוחות משלמים!