מיתוג עסקים קטנים

פולפאוור מלווה את בית העסק שלך בכל צעד בבניית תכנית מיתוג מקיפה לעסק שלכם

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר

השאירו פרטים ואנחנו מיד מתקשרים:

המתינו...
  • שתף בפייסבוק
  • שתף בוואטסאפ
  • שתף בלינקאדין
  • דברו איתנו: 03-6499997
  • כתבו לנו

לא מעט בעלי עסקים קטנים נוטים לחשוב שמותגים הם מנת חלקם של השחקנים הגדולים בעולם העסקים. אולם, גם עסקים קטנים עם תקציבי שיווק קטנים יכולים לבנות מותג חזק.

מיתוג חשוב לכל עסק, ללא קשר לסדר גודלו. בהתחשב במידת התחרות שקיימת בשוק, עסקים קטנים יכולים אף להרוויח ממיתוג יותר. זה כולל יזמים יחידים, עסקים מקוונים, ואפילו פרילנסרים.

לרוע המזל, לרבים מהעסקים הקטנים אין תוכנית או אסטרטגיית מותג. אולם, אלו שמתמקדים בבניית המותג שלהם מחזיקים ביתרון משמעותי על פני אלו שלו.
 

מה זה מיתוג?

מיתוג הוא תהליך שמשמש לבניית זהות העסק. כל מה שמייצג את העסק, ברמה מוחשית ולא מוחשית, יוצר באופן קולקטיבי את המותג.

אלמנטים מוחשיים יכולים להיות הלוגו, האתר ואפילו המרחב העסקי והמשרדים. אלמנטים לא מוחשיים יכולים להיות הערכים, המטרה והחזון של העסק.

גם הלקוחות של העסק, המוניטין שלו והקשרים העסקיים שלו תורמים לזהות המותג. למעשה,  המותג הוא הדרך שבו העסק נתפס בעיני מי שחווה אותו. או כמו שג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון הגדיר זאת: "המותג שלך הוא מה שאנשים אחרים אומרים עליך כשאתה לא בחדר".
 

כיצד מיתוג יכול להגדיל את העסק ולייצר יותר מכירות?

בסביבת השוק של ימינו, לצרכנים יש מספר בלתי מוגבל של אפשרויות. לא משנה באיזה מוצר או שירות מדובר, ישנם מאות עסקים שמתחרים על המכירה.

לעיתים קרובות, כאשר בעלי עסקים נשאלים למה כדאי לבחור אותם על פני המתחרים, הם עונים "אנחנו טובים במה שאנחנו עושים ומספקים שירות מעולה".

האמת היא, שרוב בעלי העסקים מאמינים שהם טובים במה שהם עושים, וכל הלקוחות רוצים לקבל שירות טוב. אך לא די בהצהרות האלו בכדי לשכנע מישהו לקנות, מהסיבה הפשוטה, שגם המתחרים אומרים את אותו הדבר.
 

העניין הוא, שהלקוחות הפוטנציאליים של העסק רוצים לדעת במה העסק נבדל מהמתחרים, ולמה המוצר או השירות שהוא מציע הם הפתרון הטוב ביותר עבורם.

להלן חלק מהשאלות שעוברות במוחו של הצרכן כאשר הוא מתלבט האם לבצע רכישה:

  • האם העסק הזה מבין את הבעיה/ הכאב שלי?
  • האם העסק הזה כשיר לעזור לי לפתור את הבעיה/ הכאב שעמם אני מתמודד?
  • האם הוא אמין? האם ניתן לסמוך עליו?
  • האם אני אקבל את הערך המרבי עבור מה שאני אשלם?
  • האם העסק יהיה שם בשבילי או יזכור אותי לאחר ביצוע הרכישה?
     

פרט לכל השאלות הללו, חשוב לקחת בחשבון נדבך נוסף לתהליך הקנייה.
 

הצרכנים רוצים תהליך רכישה קל ומהיר. אין להם זמן לחקור כל פתרון, ולכן הם מסתמכים על אותות המותג לצורך קבלת החלטות הרכישה שלהם. אותות אלו מהווים אינדיקטורים, שמספרים להם איזו בחירה מתאימה להם.

בין שהם מודעים לכך או שלא, כל העסקים שולחים אותות ללקוחות פוטנציאליים שמושכים או דוחים אותם.

תהליך המיתוג מסייע לעסק לשלוח את אותות הקנייה הנכונים לקהל היעד.
 

כיצד המיתוג מעניק לעסק יתרון תחרותי מכריע?

בזירת העסקים הקטנים רבים מהמתחרים נטולי אסטרטגיית מותג. יכול להיות שיש לכולם לוגו או אתר יפים למראה, אבל זה רחוק שנות אור מלהיות מותג מבוסס.

המיתוג מאפשר לקחת שליטה על זהות העסק ומיקומו בשוק. עמדת המיתוג משפיעה על האופן שבו כל מי שנחשף לו חווה אותו.
 

לסיכום

המיתוג יוצר בהירות במסרים השיווקיים. זה מגדיל את יעילות השיווק ומייצר יותר לידים ומכירות. איתותי מותג נכונים מושכים לקוחות פוטנציאליים איכותיים יותר וקביעת הערך הייחודי של המותג ייצור הפרדה ובידול מעסקים אחרים באותה הנישה. בנוסף, המיתוג ממצב את העסק כאוטוריטה בענף הפעילות שלו, מה שמגדיל את אמון הלקוחות במותג ומגדיל את אמינות העסק.

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר, השאירו פרטים:

המתינו...
שתף מיתוג עסקים קטנים:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 8  ממוצע: 3.1
כל הזכויות שמורות - פולפאוור בע"מ, חברה לבניית אתרים, קידום אתרים, מיתוג עסקי ושיווק דיגיטלי