שאלות תשובות בנושא שיווק דיגיטלי

  • שתף בפייסבוק
  • שתף בוואטסאפ
  • שתף בלינקאדין
  • דברו איתנו: 03-6499997
  • כתבו לנו

באופן טבעי רבים מהלקוחות שלנו פונים אלינו עם שאלות בנושא שיווק דיגיטלי. אנו עושים כמיטב יכולתנו לתת מענה לכל אחד מהם, אולם, מצאנו שחלק מהשאלות שכיחות יותר מאחרות. לכן עלה בדעתנו לפרסם מאמר שייתן מענה לכל השאלות הכי נפוצות שעלולות להטריד אתכם.

מוכנים לצלול לתוך העולם שלנו? הידע הוא שלנו, ההצלחה היא שלכם, התענוג של כולנו!
 

  1. האם שיווק ברשתות החברתיות באמת יכול להועיל להצלחת העסק?

בהחלט כן! זה הוכח שוב ושוב באמצעות אינספור קמפיינים שניהלנו ללקוחות החברה. למעשה, אי שימוש ברשתות החברתיות עלול לפגוע בעסק, כי הנוכחות המקוונת צפוי כיום מכל עסק שמכבד את עצמו.
 

  1. מה היתרונות של השיווק ברשתות החברתיות?

המדיה החברתית שינתה לאין שיעור את האופן שבו הצרכנים מתקשרים עם העסקים בימינו. הנוכחות ברשת החברתית מבטיחה שהעסק נגיש ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים, היא חיונית לפיתוח קשרים ומסייעת להעביר את המשתמשים במשפך השיווק.
 

  1. באילו פלטפורמות חברתיות כדאי לשווק את העסק?

אין תשובה אחת לשאלה הזו, מכיוון שבחירת אפיקי השיווק במדיה החברתית, ובכלל, צריכה להתבסס על קהל היעד שפונים אליו. באופן כללי, חשוב להראות נוכחות דיגיטלית היכן שהקהלים של העסק.
 

  1. האם שיווק במדיה חברתית יעיל יותר לשיווק B2B או C2B?

זה חשוב לשניהם במידה שווה, אך נעשה בדרכים שונים. באופן גס ניתן לומר, ששיווק C2B יכול להתמקד בפוסטים קלילים ומהנים, ושיווק B2B חייב לשתף תכנים יקרי ערך בתעשייה ככלי לחיבור עסקי עם הלקוחות.
 

  1. תוך כמה זמן ניתן לראות תוצאות מהשיווק ברשתות החברתיות?

המדיה החברתית משתנה כל הזמן, והתשובה לכך תלויה בכמות המשאבים, הזמן והתקציב שמשקיעים בניהול רשתות חברתיות.
 

  1. האם השיווק בדוא"ל עדיין אפקטיבי?

שיווק בדוא"ל הוא אחת הדרכים היעילות עבור עסק להגיע ישירות ללקוחות. למעשה, זו שיטת שיווק איכותית וזולה מאוד לשמר את הלקוחות הקיימים של העסק ולטפח את האמון שלהם במותג.
 

  1. מהו שיווק באמצעות תוכן?

שיווק באמצעות תוכן מעמיד את הצרכים של הצרכן בראש סדר העדיפויות, לפני המוצר או השירות שהעסק מציע. המטרה היא לספק מידע יקר ערך ומועיל לצרכנים בחינם, על מנת ליצור איתם מערכת יחסים המבוססת על אמון, מה שמוביל אותם בסופו של דבר לרכישה.
 

  1. אילו פלטפורמות מתאימות לשיווק באמצעות תוכן?

אף על פי שמרבית האנשים סבורים ששיווק באמצעות תוכן נעשה באמצעות בלוג, זה לא מדויק. אין ספק, שבלוגים הם אחד האמצעים הקלים והיעילים ביותר לשיווק תוכן שיש, אך הם לא צורת התוכן היחידה שניתן להשתמש בה במסגרת אסטרטגיה של שיווק תוכן.
 

למעשה, כל מידע בעל ערך, המועבר באמצעות כל אפיקי המדיה, יכול להיחשב כתוכן - סרטונים, אינפוגרפיות, מצגת שקופיות, קובציPDF , בלוגים, מאמרים, פודקאסטים, ספרים אלקטרוניים, סמינרים ברשת והרשימה עוד ארוכה.
 

  1. האם יש צורך לייצר תוכן חדש כל הזמן?

כן ולא. יצירת תוכן אמנם צריכה להימשך באופן תדיר ובעקביות, אך ישנן דרכים לייעל ולפשט את התהליך. אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר לעשות זאת היא תכנות מחדש של תכנים. זה כרוך ביצירת תוכן בצורה אחת ולאחר מכן עיבוד מחדש של מספר פעמים בכדי לנצל את אותו מידע גם בצורות אחרות.
 

לדוגמה, אפשר לכתוב ספר אלקטרוני על נושא חשוב בענף שבו העסק פועל, לאחר מכן תוכל לערוך כל אחד מהפרקים בספר כדי להפוך אותם לפוסטים בודדים בבלוג, ובנוסף, ליצור אינפוגרפיקה הממחישה את הנתונים הסטטיסטיים המוזכרים בספר האלקטרוני.

לבסוף, ניתן לצלם הדרכה אינטרנטית שדנה בתוכן של הספר האלקטרוני הזה. לא זו בלבד שגישה זו מאפשרת להפחית את עומס יצירת התכנים, היא גם מאפשרת להגיע עם תוכן זהה לקהלים שונים.
 

  1. באיזו תדירות כדאי לפרסם תוכן חדש באתר?

יש עדיין דיון רב סביב שאלה זו - כל ענף וכל דמוגרפיה רואים דפוסי צריכת תוכן באופן שונה. עם זאת,  באופן כללי, יש לפרסם תוכן טרי לא פחות מפעמיים בחודש.
 

באשר למגבלה העליונה, אין כזו - מחקרים מראים כי פרסום פעם ביום, או אפילו מספר פעמים ביום, הוא דרך יעילה מאוד להגדיל את התנועה לאתר. השיקול צריך להתבסס על התקציב שעומד לרשות העסק, והתדירות שבה יוכל לעמוד לאורך זמן.
 

  1. עד כמה מילות מפתח חשובות בשיווק תוכן?

למרות השינויים המתמידים באלגוריתם של גוגל, מילות מפתח עדיין חשובות ביצירת תוכן.

אולם, בכל הנוגע לשילוב מילות מפתח, חשוב לקחת בחשבון שכתיבת התוכן צריכה להיעשות בשביל הגולשים ולא בשביל האלגוריתם של מנוע החיפוש, ולשם כך נחוצה כתיבת תוכן מקצועית, שמסוגלת לשלב את ביטויי המפתח בצורה טבעית ולבנות סביבם תוכן עם ערך לגולש.
 

  1. כיצד נמדדת ההצלחה של מאמצי השיווק במדיה הדיגיטלית?

בסופו של דבר, ניתן לראות את ההצלחה של תוכנית השיווק הדיגיטלית במספר ההמרות שהיא יוצרת. המעקב אחר אחר התוצאות המדויקות עלול להיות מעט מורכב, מכיוון שלעתים קרובות הצרכן זקוק לכמה "הקלקות" לפני שיחליט סופית לרכוש.
 

מבקר עשוי לקרוא פוסט בבלוג ואז לראות עדכון ברשתות החברתיות, לאחר מכן לקרוא כמה מיילים, ורק אחר כך לבצע רישום או רכישה. אמנם הפוסט בבלוג לא היה הגורם המיידי לרכישה, אבל זה היה המגע הראשון החשוב ביותר.
 

הבשורה הטובה היא, שכל אפיקי השיווק בדיגיטל מאפשרים לקבל אינדיקציה מדויקת באשר למידת הצלחת הקמפיינים ופעולות השיווק. יתרה מזאת, את התוצאות ניתן לשפר תוך כדי תנועה בהתאם לנתונים מספריים מדויקים שמערכות הניהול במדיה מספקות לנו.

לסיכום

אסטרטגיית שיווק דיגיטלי היא נושא שכל עסק צריך להשקיע בו משאבים. זו הדרך הטובה והיעילה ביותר לעזור לעסק לצמוח, אך לכל עסק עשויה להיות אסטרטגיה שונה בתכלית.

אנו מציעים לכל עסק להתייעץ עם מומחי השיווק בדיגיטל של FullPower בכדי לבחון איך והיכן כדאי להם למקד את מאמצי השיווק של העסק כדי להניע אותו להצלחה עסקית בכל הכוח.

שתף שאלות תשובות בנושא שיווק דיגיטלי:
תודה על הדירוג, דירגת:
מדרגים: 4  ממוצע: 2.5
כל הזכויות שמורות - פולפאוור בע"מ, חברה לבניית אתרים, קידום אתרים, מיתוג עסקי ושיווק דיגיטלי