השיווק בעזרת משפיעים הפך לכלי פופולארי ועוצמתי מאד וזאת מכיוון שהוא מאפשר חשיפה רבה בקרב קהלים ממוקדים.
בשנים האחרונות בלוגרים ואושיות רשת נתפסים כהעיתונאים החדשים שמושכים אחריהם את הגולשים וקהלי היעד הרלוונטים לחברות ועסקים.
מגמת השיווק על ידי משפיעני רשת רק הולכת ותופסת תעוצה וכיום לעסקים רבים כבר לא חשוב להיות במקום הראשון בגוגל אלא חשוב להם יותר לבדוק מי הקהל שנכנס לאתר שלהם ואיך הוא מהווה את הקהל הממוקד שאותו הם מחפשים.
אושיות רשת בעלי השפעה שיווקית ומכירתית כדוגמת: בר רפאלי או אשלי וקסמן שמפרסמות מוצרים מדי יום.
מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מצא שיותר מ-90% מהגולשים הושפעו מהמלצות של חבריהם לעומת 10% שהושפעו מפרסומות.
כלומר אם אושיית רשת מפרסמת המלצה בבלוג שלה או ברשתות החברתיות אז ההמלצה נתפסת כאמינה יותר ולכן יש לה השפעה גבוהה יותר בקרב קהל המטרה.

אז למה שיווק על ידי מובילי דעה כל כך אפקטיבי ברשת?

  • משפיענים מתמקדים בתחום ספציפי, מתמקצעים בו, ומומחים בתחום בו הם מפרסמים על פי דעת הרוב. קהילות ואנשים פרטיים המעוניינים באותו התחום עוקבים אחריהם, דבר שיוצר אפקט ובאז ברשת.

  • משפיעני רשת משתפים תכנים אותנטים וכך הם נתפסים כאמינים. 

  • משפיענים זוכים למעורבות ואינטראקציה גבוהה בקרב העוקבים שלהם.

  • התוכן נתפס כאמין כי הם מתמחים בתחומם.

פולפאוור מעניקה לכם טיפים לאיתור משפיעים באינטרנט

  • חפשו ברשתות חברתיות – החברים הוירטואלים שלכם, העוקבים שלכם, העוקבים של המתחרים שלכם, חפשו בקבוצות, בפרופיל הפייסבוק שלכם ובכל מדיה העומדת לרשותכם.

  • חפשו בהאשטגים – האשטגים רלוונטיים שיובילו אתכם למשפיענים המובילים בנישה של עולמות התוכן שלכם.

  • חפשו בלוגרים – בלוגים שעוסקים בתחום המקצועי שלכם שיכולים לפרסם בכל המדיות ברשתות החברתיות כולל אינסטגרם ופייסבוק.

  • השתמשו בתוכנות אוטומטיות  – תוכנות המאפשרות למשתמשים להבין מי משפיע על העולם תוכן המקצועי שלהם.

  • השתמשו בסוכנויות ייעודיות – סוכנויות מקצועיות כמו: "לידרס", "לייק אנד שר" או ה"לידרים" שיאתרו עבורכם את העבודה ויאתרו עבורכם את הקהילה המשפיעה ביותר בתחום שלכם.