כבעלי עסקים חשוב שתדעו שאתר האינטרנט של החברה שלכם הוא ללא ספק הכלי השיווקי המשמעותי והחשוב ביותר לבית העסק שלכם.

אתר אינטרנט הוא נכס אסטרטגי משמעותי וזאת מכיוון שהוא מהווה את הכרטיס הביקור הדיגיטלי הראשוני שלכם באינטרנט.

האתר שלכם משתמש כפלטפורמה עסקית וכבסיס לכל הפעילות השיווקית הדיגיטלית של החברה שלכם ברשת.

אנחנו fullpower  כתבנו במיוחד עבורכם  מדריך מקיף בנושא בניית אתרים במטרה לעשות לכם סדר בכל מה שקשור לעולם בניית האתרים ושיסייע לכם בכלים ובכל המידע הדרוש לכם  לבניית אתר עסקי לחברה שלכם.

בנוסף, המדריך יסייע לכם גם בבחירת חברת לבניית אתרים שתתאים לפעילות השיווקית הדיגיטלית של החברה שלכם.

 

כאשר בתי עסק מקבלים את ההחלטה לבנות אתר, הם מגיעים למעשה למשימה לא פשוטה של בחירת חברת לבניית אתרים.

בעידן הדיגיטלי, המשימה של בחירת חברה לבניית אתרים הפכה למשימה מורכבת ולא פשוטה בעקבות ריבוי הספקים וחברות בתחום האינטרנט.

ככל שתחום הדיגיטל מתפתח אנו פוגשים אינספור חברות לבניית אתרים שרובן לכאורה מספקות את אותו השירות.

על מנת לבחור חברה לבניית אתרים חשוב שתבדקו ותעשו מחקר שוק מקיף.

ראשית, חשוב שתבדקו היטב מהם האמצעים העומדים לרשות החברה וזאת על מנת שתוכלו לבחור את החברה האיכותית ביותר שתתאים ביותר עבור העסק שלכם.

שנית, חשוב שתבדקו לעומק ותקבלו המלצות על החברה שאיתה אתם מעוניינים להתקדם ולשים את הכלי הכי משמעותי של העסק שלכם -  האתר שלכם!


 

אז איך לבחון חברת בניית אתרים ?  

להלן כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם לבחור את חברת בניית אתרים המתאימה ביותר עבור בית העסק שלכם:

כנסו לאתר של חברת בניית האתרים ובידקו אותו באופן ראשוני וגם לעומק

בחנו את העיצוב של האתר, בדקו את הניסוח והטקסטים, בדקו את היררכיית ומבנה האתר וכמובן את זמן הטעינה שלו.

כנסו לכל הקטגוריות באתר ובדקו את תיק העבודות של החברה. בשלב זה תוכלו לקבל אינפורמציה ולקבל מבט רחב על הפרויקטים ותמהיל הלקוחות עימה החברה עובדת.

בקשו מהחברה לראות מספר מכתבי המלצה של לקוחות האסטרטגים שלה.

לאחר קריאת מכתב המלצה, קחו את היוזמה, אל תתביישו ופנו למספר לקוחות של החברה ובקשו מהם המלצות אותנטיות.

אנחנו בfullpower  ממליצים לבחון לא יותר מ 3 חברות לבניית אתרים שנראות לכם הכי מתאימות לבית העסק שלכם.

כנסו לקטגוריית "אודות" באתר של החברה ובדקו את האינפורמציה שכתובה בו.

בדקו שישנה כתובת משרד, אנו ממליצים מאד להיפגש פיזית במשרדי החברה על מנת להתרשם מסביבת העבודה ומסדר גודל החברה.

בקטגוריית "אודות" הרימו טלפון וצלצלו למספר טלפון הראשי של החברה וזאת על מנת לבדוק את רמת שירות הלקוחות שלה ובכלל, לבדוק עד כמה מהיר המענה הטלפוני בשגרת העבודה.

כאשר אתם בשלב של בניית אתר, רצוי שהוא יהיה בנוי עם בסיס אופטימלי

ל SEO (קידום אתרים אורגני) כלומר, בדקו את כל הפרמטרים המקצועיים הכי חשובים בתחום "קידום אתרים" וזאת על מנת להבטיח הצלחה אופטימלית של קידום האתר שלכם בגוגל ובמנועי חיפוש החשובים.

בקשו לדעת מי איש הקשר שלכם ועם מי תעבדו במהלך הפרויקט וגם אחריו. ודאו שיהיה לכם מנהל פרויקט בניית אתר צמוד עם ניסיון מקצועי וברמת זמינות הכי גבוהה עבורכם.

חשוב מאד שתלכו עם השילוב המנצח של הקשבה לתקציב, לראש ולרגש שלכם.

אתם בשלב שכבר בחרתם חברה מתאימה לפרויקט שלכם ? נהדר! עכשיו הקשיבו היטב לכל המלצות החברה, תפתחו תקשורת פתוחה וישירה עם הספק שלכם, שקיפות מלאה ודאגו לשמור על לוחות זמנים ודאגה לסטנדרטים שהובטחו לכם.

תהליך בניית אתר עסקי יכול להיות תהליך ארוך ומייגע שיכול להיות גם תהליך כיפי ויעיל, מנפו את התהליך לטובתכם, לימדו על העסק שלכם והכירו את התחום לעומק.

 

איזה סוגי אתרים אנו בונים ?

fullpower  אנו בונים אתרים עסקיים ומקצועיים בגישה מקיפה של 100% דינמיות.

האתרים שאנו בונים הם אתרים עם ממשק ניהול מתקדם וידידותי למשתמש העוזר לבתי העסק בניהול כל התכנים המקצועיים והמיתוגיים של האתר.

האתר של בית העסק הוא המראה של בית העסק והצגת שירותיו, ולכן עליו להיות מקצועי המעביר את המסרים של בית העסק ואת השירותים שאנחנו מעוניינים לבחור.

fullpower   היא חברה ותיקה ומנוסה התמקצעת בבנייה של מגוון אתרים עסקיים המותאמים לכל עסק לפי התחום והצרכים העסקיים שלו.

 

אתרי אינטרנט תדמיתיים קטנים:

אתרי תדמית עסקיים הינם אתרים עם מספר עמודים מצומצם (בין 5 ל10 בדר"כ) שמהווים כרטיס ביקור אינפורמטיבי ואלגנטי לחברה שלכם.

אתרי אינטרנט תדמיתיים מתקדמים:

מדובר על בניית אתרים עם מערכת ניהול תוכן מתקדמת לניהול תכנים של עד 4 רמות תוכן (קטגוריות + תתי קטגוריות +...+ מאמרים).  כך שניתן למעשה להוסיף אין סוף עמודים לאתר שמסודרים לפי המיקום המתאים ביותר ולפי העיצוב של האתר עם שיוך עמוד לבר ניווט עליון, תחתון או ימני וכו'.

בניית אתרי אינטרנט של סחר אלקטרוני –:ecommerce

אתרים עם אפשרות רכישה דרך האתר וכל המשתמע מכך, הרשמה לאתר, סל קניות, מערכת הזמנות, סליקה כרטיסי אשראי ועוד קטגוריות לפי צרכי בית העסק.

בניית אתרים של פורטלים עסקיים:  

פורטל עסקי הוא אתר מורכב המתמחה בתחום ספציפי עם המון מודולים באתר.

בניית האתרים מורכבים ממודולים רבים לפי בחירת הלקוחות כגון:  מערכת תוכן מתקדמת, מערכת פורומים, חדשות, המון הצפות מפוזרות בכל עמודי האתר, בלוגים, סרטים, אינדקס, סקרים, חיפוש מתקדם ועוד.

בניית ופיתוח עמודי נחיתה:

עמוד נחיתה הינו עמוד אחד מעוצב קריאטיבית שבא להעביר מסר/שירות אחד ממוקד. מטרת עמודי נחיתה על פי רוב היא לאסוף לידים (מילוי טופס פרטי מתעניין הכולל שם מלא, כתובת e-mail  וטלפון ליצירת קשר ).

דף נחיתה כשמו כן הוא! העמוד הראשון שאליו הלקוחות הפוטנציאליים  שלכם נוחתים בקליק אחד כאשר לוחצים על קמפיין פרסום של הלקוח.